Skola fotografije FKVSV - web site Fotografski Centar Fokus - Skola Fotografije FKVSV Pocetni kurs fotografije u skoli fotografije FKVSV Napredni kurs fotografije, skola fotografije FKVSV Kurs Photoshop, škola fotografije FKVSV, Novi Sad

kurs stock - komercijalne fotografije

      - Kurs stock komercijalne fotografije: Naučite za samo 3 meseca kako da dođete do zanata kojim možete zarađivati odmah nakon kursa. Ideja je da već tokom kursa možete početi da radite na tome, i da odma radite sa vrhunskom opremom fotoaparat, blic, studijska oprema, kompjuter sa photoshop softwerom, na profesionalnom ekranu i u studio škole. Tokom kursa polaznici će biti u prilici da prave fotografije za prodaju koje će moći da koriste za svoj portfolio i apliciraće za stock.

Teme:
- Učenje tehnike podešavnaja aparata, bliceva, izbor i optimalni izbor objektiva i dodatne foto opreme.
- Tehnika rada na terenu, sa prirodnim svetlom, kombinacije prirodnog i veštačkog osvetljenja, blic i reflektora.
- Tehnika (podešavanje i izbor foto i studijske opreme za stock fotografiju)
- Organizacija, administracija stock foto sessiona
- Estetika (kompozicija, kompozicija svetla, estetika u postprodukciji)
- Koncept
- Rasveta za stock (blicevi, reflektori, kućni studio, profesionalni studio, blic glave)
- Postprodukcija fotografija za stock (Adobe Photoshop, Adobe Camera Raw, Adobe Lightroom)

Ukupno trajanje kursa je 3 meseca. Može da se organizuje u grupi ili individualno.

Za prijavu i više informacija kontaktirajte: skolafotografije.rs@gmail.com | 063 669 744 | 021 531 568
Infomacije o slobodnim mestima za kurs su poslednji put ažurirane 04. jun 2017.